Jumaat, 27 Februari 2009

Ujung bulan..

Pagi ni masuk bilik air nak mandi..

Capai ubat gigi..dah boleh digulung. Ku gagahi juga utk memicit-micit perutnya dengan penuh tenaga utk mengeluarkan ubat gigi yang hanye sebesar kacang tanah.

Lepas siap gosok gigi..aku bersiram-siram. Emmm..nikmatnye..lalu aku capai pulak sabun..
emmm..kuruskan sabun aku ni. Macam timun yang dihiris untuk letak dlm nasi lemak Yob pulak.
Aku redha jek..teruskan memnyental.

Lepas tu aku capai syampo. Alamak!! syampu dah abis. Xkan nak masuk air kasi goncang2 kot. Ish..mana bleh, sure x rasa nikmat buih2 dia.

Aku berfikir.. semua kejadian di ats akan memaksa aku mengeluarkan duit utk membeli semua peralatan2 tu. Adoi......xde ke alaun utk toiletris ek????

4 ulasan:

manisz berkata...

lau ada elaun tu, aku nk jugak!!

ismail ali berkata...

hi..semua mende nk elaun,
rumah. bla bla
toiletries pun xkan nk elaun jgk

berjimat2 la...:P

~f12a~ berkata...

cheh..ke situ pulak..memang bulan ni sangat2 terasa kan kannnnnnnnnnn ati kannn kan kannnnnnnnnnn....

mia berkata...

Ye..hanya kak fiza memahami..uhukkkkkkkkkkkk