Rabu, 4 Februari 2009

Kenapa saya suka rumah baru saya???


Sebab dia besstttttttttttt...

Rumah baru aku ni dekat sgt dengan tempat kerja aku. 5 minit dah sampai. Bandar pun dekat, so jimat minyakkk...!!

Bilik tidor aku pun besar. Selesa la untuk letak meja komputer dan jugak rak2 buku aku tu. Bawah pun ada bilik jugak. Kitorang jadikannye bilik tidor untuk mak aku dan jugak bilik untuk lepak2 time adik beradik aku yang duk jauh tu balik.Ada aircond lagik..tp mak aku x kasi bukak sgt takut bil elektrik melambung.

Petang2 time weekend aku selalu lepak kat halaman ngan mak aku. Rumah tu corner lot, so laman tepi tu luas untuk mak aku meletak kan semua tanaman2 rimba dia,heheheh(ni kalau mak aku baca sure dia marah).

Porch rumah tu besar so aku telah menyelamatkan kereta aku dari terkena panas..Rumah dulu aku selalu sgt berebut parking dengan jiran2 aku sebab kena parking luar rumah. Mak aku punye bunga pun dah penuh porch.

Dan paling2 best ialahhhhhhhhhhhhhh:

TIAP2 ARI AKU BALIK RUMAH MAKAN LUNCH, JIMAT WOOO!! DAN AKU X YAH LE NGADAP LAUK YANG SAMA TIAP ARI :)

Tiada ulasan: