Selasa, 17 Februari 2009

Good luck Syed!!


Syed

Kawan aku ni dah di naikkan pangkat ke EO. So dia dah ditukarkan ke UIA gombak. Sedih gak le sebab pas ni x leh la nak jumpa cam sebelom ni. Kalau x tiap ari rabu mesti main badminton dengan dia. Dan selalu je kena kutuk dengan dia sbb aku ni mmg la x pandai main badminton.



Syed n Apek
Pas ni kalau keta aku rosak x leh la aku nak pinjam keta ko lagi la ek. Hehehe..keta ko tu dah jadi cam 2nd car aku plak.

Syed ni baik budaknye..(ni kalau dia baca sure bangga). Walaupun kadang2 mulut dia agak pedas le..(walaupun dia x suka mkn pedas, penah dia buke pose kat rumah aku,aku wat sambal belacan cili padi saja, dia berbuka dengan tangisan kerana menahan pedas). Aku mesti rindu dah dengan panggil "Cik Bam" dia pas ni,uhukkkkkkk...



Me n Mukhlis

Dia ade ckp pada aku, tahun ni dia akan make sure kawin, wahhhhhhhhh!! aku doakan ko cepat le kawin ye (doa utk aku jugak!!). Moga ko jumpa la dream gurl ko tu. Ape2 pun syed, good luck to u la. Arif, Mukhlis n Apek pas ni depa dah x da ayahdaa.. :)


p/s : ko cari le kot2 ada kat gombak tu nasi daging golok,hehehe

Tiada ulasan: