Isnin, 2 Mac 2009

Pengaruh

Petang semalam di rumah, abg aku dgn anak dan isterinya datang melawat kami di rumah. Anak dia si Airis ni baru je nak belajar berjalan. Aku tau abg aku sedang bahagia melihat anak dia membesar..

Abg aku : Airis besar nanti nak jadi ape ye?

Aku : Suh dia jadi Doctor la besar nnt. Jadi Doctor Pakar Sakit Puan , x pun jadi pakar kanak2 ke..

Abg aku : Eh..xla, kalau jadi doctor kena la jadi pakar mata, sesuai la dengan nama dia Airiss. Nnt boleh jadi Doctor Airis.

Aku : Aah kan? betul gak tu, leh jadi Opthamologist.

Tiba2..

Mak aku : Airiss besar nnt x leh jadi doctor. Besar nnt Airis kena jadi pramugari tau..

Aku dan Abg aku : Hah!! Pramugari???

Mak Aku : Yup..pramugari Air Asia..

Aku : Mak ni mesti terpengaruh dengan cite Awan Dania ni.

Mak Aku : Mestilah la, aku suka tgk si Schya tu. Comel sgt

Abg Aku : Aah..Schya..ek..comel2? (Muka Bahagia)

Aku : Ish..x sangka ek org tua pun leh terpengaruh dengan TV, ingat budak2 jek..ish3

2 ulasan:

Ada Ayrissa berkata...

hahahahha..
diriku berada di lokasi ketika itu..
erm, xper nak jd pramugari...tp kenala menutup aurat dan bukan pramugari terlampau...
kui3...

mia berkata...

Tu la, tp Airis tu lg sesuai jd doctor..ecehhhhhhhhhhhhhhhhh!!