Isnin, 2 Mac 2009

Ahli keluarga terbaru..

Sabtu baru2 ni 28 Februari 2009 akak ipar aku telah selamat melahirkan bayi lelaki utk abang aku. Comelllllllllllllllllllll sgt..bagi aku le, yela anak buah aku kan mesti lah aku ckp comel.


gebus gebas gitu..suka2 rasa nak peluk2 jek


dia kena demam kuning so kena letak bawah mende alah ni..

Aku x sabar la nak bawak baby ni balik, sebab selama mak dia berpantang, dia akan berpantang kat rumah aku..Wahhhhhhhhhh bahagia nyeeeeeee..

6 ulasan:

zatur rawihah kamaruzaman berkata...

isk..cian plak makti kata dia demam kuning. itu kuning je. x demam punye lah.. hehehe... Neonatal jaundice namanya. sbb hati (liver) dia x matured lg nk proses darah..

tahniah utk makti di atas penambahan anak buahnya. moga terus jd aunty yg caring n sporting..

mia berkata...

Yeke..wah..sib baik ade unty jaja tolong betulkan ek..,terima kasih..

Makti akan cuba sedaya upaya utk jadi seorang aunty yang baik..:)

manisz berkata...

ehemmm.. ehemmm.. leh ker kongsi anak buah ni dgn i? sian saya yg tk der nie..

mia berkata...

buleh2..aku x kisah,skang anak buah aku dah ada 7 org, 3 laki 4 pompuan...aa pilih le mana 1 ko nak angkatkan...

Ada Ayrissa berkata...

bb nazrin yg sgt cuteeeeeeee...
geramm..
nih x sabo nak b'baby lg nih..
opsssssssssssss....

mia berkata...

Hahahaha..kak Ada pas ni kena panggil airis tu kak iris la.Patut la dia selalu je sebut kakak2 :)