Isnin, 2 Mac 2009

Semalam yang hangat dan Seniman Bujang Lapok

Mlm td..

Dekat2 pukul 12..

Aku terjaga, badan aku panas sgt..tekak kering. Di luar hujan turun agak lebat tp sekejap je.

Aku bangun dan mengcapai botol air di sebelah katil. Baru je nak tido semula aku dikejutkan dengan bunyi orang menjerit.

Terkejut..

Aku amati betul2, em..x paham la ape yang dicakap kan. Aku amati lagi...

patut la..bahasa tamil rupenye, patut la x paham. Rupe2 nye jiran seblah blakang rumah aku bergaduh. Kuat plak tu...

Aku terus teringat cerita senimah bujang lapuk yang scene jiran india yang bergaduh laki bini pasal anak berak tp dua2 x nak basuh.

Aku pun intai2 la kot2 scene yang sama jadi pada jiran aku tu..Tapi hampa..
Yang aku nampak..ade sorang memakai tuala warna putih..badan berbulu..awwwwwwwwwww!!

Aku amati lagi..Kuar plak sorang lagi..Tp kali ni aku x sure sama ada yang dia pakai tu tuala ataupun baju tidor seksi berwana pink..tapi badan berbulu tu tetap ada..

Aku tunggu jugak..kot2 ada scene tambahan..ada aksi tembak2 ke..aksi curah2 asid ke..xpun aksi...tut..tut..ke. Tp aksi yang ada ialah, orang pang pakai baju seksi kaler pink tu pergi kunci pagar dan tutup pintu..

Aku hampa..

Aku terlalu berimaginasi.

Aku pun capai tuala jugak..dan pergi mandi. Elok je lepas mandi tu Arif call..dia baru pulang dr kerja di Temerloh..lepas borak dlm 15 minit aku pun tido..

Dan pagi ni aku lewat ke ofis..huhuhuhu

Tiada ulasan: