Rabu, 22 April 2009

Award..

Syarat2 menerima award ini:
1. Pastikan jantina anda ialah perempuan
2. Copy badge sebagai award anda
3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan
4. Pass kan award ini kepada girl-friends anda


Thanks Kak Ada for this cute award :).

7 sebab saya bangga jadi perempuan.

1. Boleh melahirkan zuriat.

2. Orang yang harus dihormati selepas Allah dan Rasulullah.

3. Digambarkan sebagai makluk Allah yang paling cantik (bukan seksi tau)

4. Mempunyai sifat keibuan yang sangat2 akan dirindui oleh kaum lelaki. ( Kadang2 aku tertanya, agaknya2 Pak Samad Said rindu x kat ibunya??)

5. Boleh pakai make up :)

6. Boleh pakai baju cantik2 :)

7. Diberi keutaman dan cuti lebih kalau bersalin, kehkehkehkeh!!

Penerima award ini adalah...

- Kak Sham

- Kak Fiza

- Kak Jaja

- Mona

- Kak Su

- Kak Yat

dan semua girlfren aku yang ade tulis blog :)


5 ulasan:

A m m i berkata...

eh tadi salah positnglah...
terposting kat entri lain lak...hehheheh

slalu ruang komen tu kat bebelah bwh..smpi kat umah ko..kasi komen dulu masuk pijak lantai...camno tu???

akak dh amik dah...tenkiu...beautiful ke akak ni???? blink blink

ISMAIL BIN ALI berkata...

sebab kau harus bangga jadi perempuan

1. sbb nafsu kamu ada 9...:P

manisz berkata...

apa ko ni Shiela.. tersalah posting plak.. kuakakakakakaka..

yer saya dah amik award nie.. dah saya akan tepek selamanyer di blog saya..

maryati berkata...

kak sheila...
hehe, x kisah kak..sy suka org komen2

mail..
ko dengki ek aku x bg ko award ni mail???

kak sham
tepek la..kalau ade award lg nnt aku kasi,hehehe

ISMAIL BIN ALI berkata...

dengki?
x ingin....