Rabu, 22 April 2009

Aku Mesti!!!


Aku sekarang..



aku dulu..

Nampak x beza dulu dan sekarang??? gamba dulu tu mase tu berat aku 93 kg tau..nak sama berat dah ngan anak gajah,hehehe. Berat skang ni 86 kg. Ada penurunan walaupun x banyak kan?. Masa tu aku mmg serius berdiet ni. Senaman hari2. Tapi semenjak dua menjak ni macam xde mase plak. Ini x boleh jadi. Aku nak turunkan lagi berat badan. Sekurang2nya 60 kg tanpa sebarang ubat diet. Ini semua sebab aku sangat2 la teruja selepas tengok rancangan The Biggest Loser.

Doakan aku kawan!! semoga aku boleh menjadi salah seorang yang mempunyai berat badan ideal.

8 ulasan:

ismail ali berkata...

go girl

maryati berkata...

Thanksssss mail uhukkkkkkk (terharu..))

~f12a~ berkata...

wahhhh...aku harap semangat yang sekian kalinya ini takkan pudar!..caiyaooooohhhhh

sheila berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
sheila berkata...

syabas mera bethi...ada penurunan...

akak ni..makin lama makin naik..nama nak turun tu ntahlah taun bila. napsu makan tu beso

manisz berkata...

bagus.. aku doakan.. doakan aku skali yek..
aminnnnnnnnnnnnnn..

maryati berkata...

kak fiza..
cayok2!!

kak sheila..
buleh punya kak,usaha sama2 heheh

Kak Sham..
Aku kenangmu dlm doaku..

Ada Ayrissa berkata...

uuwwwaaa...
kome lg 4kg nak back to berat bdn normalll...
arrghhhh.....tensioonnn!!!