Rabu, 31 Disember 2008

Mail..

Post kali ni aku nak bercerita tentang kawan aku sorang ni. Ismail namanye..heheh. Kawan baik aku ni sejak sekolah lagi. Ingat lagi dia mula2 masuk sekolah mase tu form 3. Dia dengan aku x pernah pun 1 kelas tapi kami rapat sgt macam 1 kelas. Heheheh..Mail ni sekarang belajar dekat UTM. Amik architecture. Dah final year dah ek mail..Pas ni jadi arkitek la ko ye. Rumah yang ko design kan utk aku aritu aku suka sangat2. Doa2 la moga2 rumah tu jadi kenyataan ek mail.. Amin...


This is Mail :)

Kitorang kalau jumpa je mesti cerita pasal kawan2 sekolah dulu. Sentiasa update la keadaan2 diorang. Dia ni memang rajin sgt melawat dan bertanya kabar kawan2 sekolah dulu. Aku pun dah x berapa ingat sangat nama2 diorang tu, tapi dia masih ingat lagi. Dasyat tul ko ni ek.hehe.

2 minggu lepas aku ada la pi rumah dia. Dia siap tanye aku nak makan ape, aku ingat dia la nak masak. Rupe2nya mak dia yang masak. Tapi ok la dia tolong potong2 timun, telor, cili,hehehe.


Laksa yang mak mail masak :)

Mamat ni jugak la orang yang telah memperkenalkan Arif pada aku. heheh..diorang ni satu matric dulu. Matrik Gambang. Dia ingat plak tu tarikh 1st day aku kenal Arif. Dulu Arif ingat aku ngan Mail ni couple,muahahah.. dulu kalau sms ngan Arif, dia selalu je tanye.. "Ko x kuar tengok wayang dengan Mail ke?" x pun dia tulis, " Mail x marah ke kalau aku kuar dengan ko". Lawak je Arif.. :)

Kalau nak cerita pasal mamat ni memang sampai esok pun x kan abis. So kepada sape2 yang nak berkenalan dengan dia ni. Boleh la contact aku ye. Dia ni single n available lagi. heheh


Tiada ulasan: