Jumaat, 14 November 2008

Kak Eli ku sayang..


CHFM angels :)

Kak Eli n me :)

Bergelak ketawa :)

Hari ini adalah hari terakhir Kak Eli berada di opis ku. Bulan depan dia akan berangkat ke Saudi untuk kerja di sana. Mesti rasa lain lepas ni. Selalunya aku akan telefon dia, tanya bila dia nak balik opis sebab selalunya waktu pagi dia akan berada di klinik Beserah. Mesti rindu dengan keadaan dia yang kelam kabut kadang2. Hahahaha..im gonna miss that!!

Mula-mula dia masuk opis aku, dia seorang yang sangat2 kurang keyakinan diri. Boleh cakap tiap2 hari telefon aku duk tanya macam mana nak kerja kat klinik Beserah tu. Tension gak mula2, tapi lama2 dah makin mengenali dia..aku makin rase selesa berkawan dengan dia.

Em...macam mana la opis ni ye bila dia dah xde nnt :(

2 ulasan:

manisz berkata...

kenapa ko tnya mcm mana opis ni bila dia tk der nnti?? patut ko tnya.. mcm manalah opis nie bila aku tk der nnti.. wakakakkaakaka

mia berkata...

heheheh..yang tu aku kena buat post utk December la, skang xleh lagi kui kui kui...