Isnin, 17 November 2008

Berkelah di Taman Gelora






Taman Gelora sekarang dah ada mende alah ni..aku tanya Abg Mat..dia kata nama dia basikal air@keta air. Ok jugak kan? Ada la aktiviti selain berjoging dan berjalan dekat situ. Aku tak naik pun. Mungkin lain kali. Kami berkelah je. Aku bawak nasi goreng dengan keropok. Arif bawak air masak dan pulut yang mak dia bekalkan dari kampung.


ngehhh!

alamak jerawat!..

5 ulasan:

manisz berkata...

yerlahhh.. org g berkelah tk hajakkk aku.. gitulahh.. pastu wat entry show2off mesra laks tu.. huhuhuhuhu..
jerawat?? tu jerawat gatei nama dia.. kakakakakakaka

mia berkata...

Hahahaha..hamboi2 sedap ek kutuk aku ek, jerawat tu namanya jerawat November..sebab tiap2 bulan akan kuar jerawat sebijik. Jgn jeless...hahaha

WaQ's berkata...

hiihihih...

ooo dah ada kawan yer...

MonaAFMZ berkata...

Wah2! Makan pulut yer, tu jogging ke menda tur?

mia berkata...

X jog pun, sbb x pakai seluar dengan kasut utk jog. Heheh..lain kali la :)