Khamis, 31 Mac 2011

Senarai Kepam

Kali ni aku nak cerita kan aktiviti kepam aku yg belansung sepanjang 2011.

Besday Nazreen Yusof & Nur Ayrissa


Budak comel 2 org ni sambut besday sama bulan, Ayriss 6 Feb Nazreen pulak 28 Feb. So kitorang decided buat hari yg sama iaitu 27 Feb sbb abg sulong aku dah nak pergi Kl esoknya.




Nampak?..baju superman ngan batman tu. Hadiah harijadi tapi pakai trus.. Br nampak ala2 party costume. Ayrissa tu mula2 kitorang nak belikan dia dress baru nampak gigirl skit. Skali dia x nak, dia nak baju batman sbb boleh terbang2. Lantak ko la mek..asal bahagia. hehe


Sama2 tarik nafas nak tiup lilin..


Percubaan x berjaya, Ayrissa sempat pose lagik sementara Nadzreen buat percubaan kali ke-2


Ok.. dah padam lilin, masa utk potong kek dengan Kakak Dida

Nadzreen make over..

Mamat ni rambut dah panjang, kerinting plak tu. So abah ngan umi dia pun nak bawak la dia pergi gunting rambut. Tapi abah dia takut dia menangis..so aku cadangkan dia pergi dengan aku dan ditemani Kak Dida dia. Alhamdulillah dia x menangis..

Ummi dia kata ramai org ingat dia pompuan..so kena la potong rambut bg nampak maskulin skit, sempat lagi pose peace..tapi pelik jarinya lain.

Sib baik ada Kak Dida. Kalau x meraung dah rasanye. Ditambah plak anak tokey kedai tu comel..seksi..so budak ni mmg pantang le tgk pompuan lawa.

See??.. sangat baik..

Okeh..dah siap, sedia utk di book utk Majalah Maskulin akan datang.




Tiada ulasan: