Khamis, 31 Mac 2011

Kenduri Syok Sendiri

27 March baru ni anak sepupu aku kawin. Kira pangkat anak buah la pada aku. Kat kg aku yang kat Rawang tu. Rawang ni belah ayah aku. Kg Sungai Choh namanya. Meriah sgt sbb mlm akad nikah tu siap ada bungai api bagai. Sesi sup tulang pun ada tp aku x pergi sbb penat sgt mlm tu br sampai rawang sabtu tu.

Sampai2 harus amik dulu gamba sekeping 2. Ni anak2 dara Cik Ma yang 2 sudah disunting, lg 2 masih available...nampak? teknik penyamaran aku menjadi. Nampak kurus di situ.

ok..gamba ni x best sbb nampak muka aku penyek di situ.

Mak aku ngan Mak Ngah aku. Sib baik dia ingat aku. Mak Ngah ni kakak arwah ayah aku yang no 2. Yang kawin ni kiranya cucu dia la.

Pas makan kenduri kita bantai plak desert dia..Cendol buatan sendiri. Sedap! panas2 makan cendol kan..nikmat. Anak buah aku tu ngada..nak control2 plak gamba ngan makcik dia yang dah serupa apa tah.

Abg Long aku ni mcm bapak pengantin plak pakai merah.

Pandai akak ipa aku kenenkan anak dara dia kat hensem boy ni.

Ops..sejak bila aku pandai menternak jerawat batu ni?

Lepas pekena cendol, yang lain pergi amik gamba kat pelamin. Aku masa ni pergi rumah sedara aku yang betul2 sebelah rumah pengantin ni.

Adik Asyfa jd model pampers..

pose ala2 pengantin..kelass

geng junior

oh..jgn salah faham ye, dia bukan pengantin tetapi gayanye mcm dah boleh nikah trus.

Ummi nazreen kata nazreen nangis sbb ingat pelamin tu utk sunat. So bila nazreen sunat nnt harus la ada pelamin.

Last but not least ..Harus ada gamba Mem besar kat pelamin. Boleh di tunjuk pada geng marhaban.


Ok yang baju merah2 tu..(kecuali yg pose senget2 tu) adalah sepupu@ajk kenduri kawin ni. Terima kasih la melayan kitorang yg jauh dtg dr Kuantan ni ye.

See?? betul x aku ckp kenduri syok sendiri?? gamba pengantinnye langsung xde,ahaks..kitorang plak lebih2 amik gambar bagai kan. Nak wat camne, pengantinnye lambat benor nak keluar. Kitorang plak nak balik dah sbb perjalanan agak jauh + nak singgah Jalan TAR plak. Ape2 pun aku sgt puji masakan dia. Sedap..ikut hati nak tapau tp segan la plak.hehehe.

Tiada ulasan: