Isnin, 18 Januari 2010

Aku Nak Cuti!!

Sejak dua menjak ni..rasa macam nak lari je..escape 2 another world!! Tapi mcm x berapa nak ada je duit utk semua tu. Semalam masa tengok tu, ada iklan pasal percutian percuma dari www.mastraveller.com

Syarat nak menang dia kena ramai mengundi. So..mintak jasa baik korang semua ek mengundi aku. Tapi tu pun kalau dia shortlisted kan je la,hehehe..ape2 doakan aku ye..

Destinasi yang aku pilih tu ialah Yangon. Kenapa Yangon?? sebab..dia xde pembangunan sgt dan semestinya aku x pilih indonesia sbb entah sejak sweeping Malaysia ni aku jadi takut plak nak pi Indon. Kang disantaunye.. x pasal2 aku x balik Malaysia dah..Nauzubillah..



Yangon bagi aku elok la utk menghilangkan tension dan jugak menikmati pemandangan dan alam semulajadi yang belum tercemar lagi (dlm masa yang sama nak shoping kain pasang kat sana.)

Yang best dlm pertandingan ni..aku boleh mengacara sendiri..ala2 Samantha Brown gitu.So ape2 pun..kalau aku tersenarai..plsss...plsssssssssssss vote for me!!

Tiada ulasan: