Khamis, 6 Ogos 2009

On vacation.. lagi

Guys..mulai esok 7 August 2009 sampai 10 August 2009 aku akan bercuti dan akan ke Kelantan. Doa kan perjalan aku selamat sampai dan balik semula ke Kuantan ye..C..ya..!!

6 ulasan:

manisz berkata...

nak ituttttttttttttttt..

maryati berkata...

jom..tapi muat kat bonet je la,heheheh

manisz berkata...

tak bek tauuuu.. mak nie, badan solid molid mantap mmg tk muatlah masuk bonet kete u tuu.. dah bonet kete u & i tu sangat menggoda..

maryati berkata...

hahahah..nyahhhhhhh..kali ni i x bawak keta i tau, i bawak keta Camry Abg Long i, bonet sgt luas, boleh je nyah nak tumpang, baring2 pun boleh,hehehe

ismail ali berkata...

nasib baik ko pi kelantan ni
ak blk kuantan 8hb (semalam)
atiqa kahwin
nak ajak ko, tp no hp ko ilang plak
nk ajak ikut facebook, rmh ak xde pc plak.
so itulah sebabnya nasib baik ko pi kelantan
takut la ko marah ak sbb ak blk kuantan xbgtau ko.

dh pas shopping kt kelantan ni, jgn la marah kt aku yek

i'allah, raya dtg la rumah

maryati berkata...

Sampai hati ko kehilangan no aku ye mail..xpe..aku mmg mengajuk aa camni mail..