Isnin, 24 Ogos 2009

Bisnes Bulan Ramadhan




Bulan posa ni aku x hanya berposa. Tapi aku telah menolong kakak aku yang meniaga di bazar ramadhan. Kitorang jual Nasi Ayam ngan Nasi Kukus Ayam Berempah. Nasi Ayam harga RM 3.50. Nasi Kukus Ayam Rempah pulak RM 5.00. Hari pertama jualan kami sold out. Hari kedua pun macam tu jugak. Alhamdulillah...

Sape2 yang nak rasa Nasi Ayam n Nasi Kukus Ayam Berempah kami boleh la datang ke Bazar Ramadhan Pasdec Indera Mahkota 2. Betul2 seberang surau KRT Indera Mahkota 2.

6 ulasan:

manisz berkata...

oh wow.. sungguh hebat!

nnti insyaAllah i g beli and rasa ok..

chaiyokkk kak linnnnnn..

maryati berkata...

datang la beramai2 kak sham..hehe

ismail ali berkata...

semoga bisnes kamu berkembang dengan baik.

kot kot jd taraf linda onn's my mom's chicken rice plak.

maryati berkata...

mail..linda onn??? xleh ke ko kasi contoh yang baik skit..

ismail ali berkata...

ye le
taraf bisnes ko dgn dia jauh beza lg
cuba jadi mcm dia dulu sblm bisns ko jd mcm kfc plak

maryati berkata...

Hahahaha..aku x bape minat sgt dia tu..