Rabu, 6 Mei 2009

Dolu..dolu...


Gambar ni aku amik dari FB kawan akak aku, x sangka sungguh kawan kakak aku ni ade simpan gamba lama2 camni. Gamba ni amik mase kenduri kawin salah sorang kawan kakak aku ni. Lama dah gamba ni, aku mase ni kalau x silap baru je 7 tahun tau. Bila ingat2 balik zaman ni, indah sgt, xde payah2 nak pikir bil2 dan masalah negara hehehe..dan bile tgk gamba tu z sangka aku sebesar skang ni,huhuhuh..tp akak aku selalu ckp yang aku ni dr kecik x penahnye kecik, debab je..dengki akak aku tu, skang ni dia pun jd debab gak hehehhe.

Korang cam x gamba aku yang mana? aku yang petak kaler kuning tu, ala yang boyish tp pakai dress tu la,hik hik hik... Pastu yang itam legam kotak kaler putih tu la akak aku, jgn tertipu k..dia tidak saiz sama macam tu dah skang, dah berganda gak le..hehehehe. Pastu budak ngah garu buntot tu yang petak kaler oren tu ialah adik aku, mmg lain le muka dia skang,time tu org marah skit dah nangis, skang pun camtu gak,hehehehe..

Ni kalau baca la dek adik ngan akak aku ni, mau dia pelangkung aku..xpe2, aku kasi upload skit gamba dia yang terbaru ek..



Akak aku..dia ni kalau amik gamba mesti ngah membebel


Ni adik aku..dah anak dara sunti k..

last skali..macam biasa la, tuan blog mesti ade gamba punye..harusla..

4 ulasan:

Ada Ayrissa berkata...

atieee,
ai rasa mcm nak gelak guling2 dah kat sni...mmg x leh tahan adegan atin garu bontottttttt..
hahahhahha..
aduiii..pecah perut den nih....
lawakkkk siott..

maryati berkata...

Kak Ada.. ni kalau dia tau ati publish gamba dia garu bontot kat public ni, mau kena maki aku,hahahhahaha

manisz berkata...

opsss.. tomei2 anak cik mah ni ek.. eh cop.. cik mah ker nama mak ko? lupa lah plaks.. hehehehehe..

maryati berkata...

kat rumah tu, member2 dia panggil kak semah, buleh le tu..ade mah2 blakang tu,hehehhe