Jumaat, 23 Julai 2010

Ogos nnt..


Salam semua..amboii lama betul x menulis. Aku pun xtau knp la lama sgt aku biarkan blog aku ni bersawang,hahaha..maybe bz sgt kot (bz ke???). Masuk bulan Ogos ni aku akan dipindahkan ke kampus lain. Almaklumla tempat kerja aku ni kan ada 2 campus. So nnt akan ditugaskan sebagai PA di sebuah jabatan klinikal. Bulan Julai ni dah sempat aku beramah mesra ngan bos baru dan rakan2 setugas yang lain. Alhamdulillah semua berjalan lancar walaupun masa mula2 agak pening dengan jadual2 waktu pelajar dan posting2 diorang.

Kehidupan sekarang??? x banyak berubah. Masih tunangan org..hehehe. Cumanye dah dpt anak buah yang baru. Namanye Nur Asyfa binti Zairezal. Cepat betul dah bertambah jd 8 org anak buah aku. Aku je yang x beranak2 lagi. Heheheh

Rasa macam sekejap je pejam celik dah nak masuk bulan Ramadhan balik. Aura2 raya pun dah terasa. Dah dengar bunyi2 tukang jahit dah x amik tempahan baju raya la, tokey2 kuih2 dah pun stat menghidangkan sampel2 kuih raya la..ishhh..mcm2 la. Yang penting aku ni baju raya x tempah lg, hahahaha. X kisah le tu. Ape yg ada aku pakai je. Yang penting vogue..(vogue ke??)

Ok la..aku pun x tau nak bebel ape dah ni. Nnt ada idea aku bebel lg dlm ini blog. Sebelum akhir kata, dipersembahkan ahli baru keluarga Zawawi...


gambar credit tu kawan kakak ipar aku..pinjam ek gamba ni :)

Tiada ulasan: