Rabu, 10 Februari 2010

Paper Craft..

Kata nak buat bisnes internet kan..so kena la mulakan langkag demi langkah. Setelah melayari website Paper Craft, aku melangkah ke Kuantan Parade untuk mencari majalah itu tetapi hampa. So aku terus saje mencari bahan2 utk project pertama aku. Excited gitu..di bawah adalah barang2 yang sempat di shoping..






kertas ni aku x tau nama, aku beli je sbb permukaan dia yang agak kasar.


butang2 yang aku beli dekat kedai jahit.


Ni pun sama aku beli kat kedai jahit. Dlm kedai tu mcm2 renda ada. Rambang mata di buatnye


hitam itu menawan..tgk skali dah jatuh chenta aku. Sesuai utk wat kad yang classy2. Mahal gak kertas ni RM4.50 sekeping.

Yang ni pun sama RM 4.50. So cute..luve2 gitu

yang ni murah skit tapi dah lupa harganye. Aku suka sbb polka dott.

Rasanye kena renovate skit bilik aku tu. Nak kasi masuk sebijik meja utk tempat membuat kad2 ni nnt. Ape2 pun kalau dah sukses project pertama ku ini. Akan aku pamerkan di sini. Wish me luck!!

Tiada ulasan: